MHF:s verksamhetskonferens i Uppsala uppskjuten till 2021 pga Corona

Syftet med verksamhetskonferensen är att introducera funktionärerna till olika aktiviteter som finns beskrivna i vår verksamhetskatalog, med förhoppningen att de skall känna sig trygga att själva kunna utföra dem i sina lokalavdelningar. Både nya aktiviteter men också gamla favoriter. Verksamhetskonferensen kommer att äga rum i Uppsala, och bygger på att deltagarna är fysiskt aktiva och kan gå sträckor mellan olika aktiviteter och själva delta i utförandet av dem. Till och från hotellet kommer vi att erbjuda buss, för dig som inte har egen bil med dig. Men mellan själva aktiviteterna går vi till fots inom ett område.

Denna verksamhetskonferens är nyskapande och den första i sitt slag hos MHF, i och med sin praktiska natur. Lördagens program kommer att äga rum utomhus, så ta med sköna promenadskor och kläder för alla eventuella väder.

Tänk på att boka din resa så tidigt som möjligt för att få ett bra pris. MHF står för resa, middagar, lunch och konferens för 10 personer per region. Hotellet betalar du själv vid utcheckning. Vissa lokalavdelningar eller regioner står för hotellkostnaden om du skickar in kvittot, kolla med din lokalavdelning/region vad som gäller i just ditt fall. Vill ni skicka fler deltagare så kostar det 700:-/person plus resa och hotell.