MHF:s verksamhetskonferens 2021 genomförs i Knivsta 1-3 oktober

Årets verksamhetskonferens och funktionärsutbildning genomförs på Nova Park i Knivsta, 1-3 oktober 2021

Syftet med verksamhetskonferensen är att introducera funktionärerna till olika aktiviteter som finns beskrivna i vår verksamhetskatalog, med förhoppningen att de skall känna sig trygga att själva kunna utföra dem i sina lokalavdelningar. Både nya aktiviteter men också gamla favoriter. Verksamhetskonferensen kommer att äga rum i Knivsta, i och utanför Nova Park Hotel.

Denna verksamhetskonferens är nyskapande och den första i sitt slag hos MHF, i och med sin praktiska natur. Lördagens program kommer att äga rum utomhus, så ta med sköna skor och kläder för alla eventuella väder.

MHF står för resa, middagar, lunch och konferens för 10 personer per region. Hotellet betalar du själv vid utcheckning. Vissa lokalavdelningar eller regioner står för hotellkostnaden om du skickar in kvittot, kolla med din lokalavdelning/region vad som gäller i just ditt fall. Vill ni skicka fler deltagare så kostar det 700:-/person plus resa och hotell.